×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • بررسی پرینتر Canon Pixma IP-4700
    بررسی پرینتر Canon Pixma IP-4700
    185 بازدید

    پرینتر Canon Pixma IP-4700 از نوع جوهر افشان رنگی است که حداکثر چاپ آن روی صفحه A4 میباشد و فقط قابلیت چاپ روی کاغذ را دارد. سرعت چاپ پرینتر Canon Pixma IP-4700 روی A4 در دقیقه 8.1 صفحه میباشد و با رنگ کامل میتواند حدود 3000 صفحه را برای شما چاپ کند.

    ادامه مطلب
  • پرینترهای LED
    پرینترهای LED
    60 بازدید

    آیا پرینترهای LED را می شناسید؟ آیا به خرید یک پرینتر جدید فکر می کنید و نمی توانید تصمیم بگیرید کدام یک بهتر از سایرین است؟ آیا به خرید پرینتر LED فکر کرده اید؟ این فناوری یکی از جدیدترین پیشرفت ها در دنیای پرینترهاست.

    ادامه مطلب
  • ویژگی های پرینتر Canon Pixma IP-4700
    ویژگی های پرینتر Canon Pixma IP-4700
    251 بازدید

    نرم افزاری به نام Auto Photo Fix II در این دستگاه وجود دارد که به کنترل کیفیت رنگ و دقت آن کمک میکند و عکس را با تمام کیفیت ممکن تنظیم و چاپ میکند.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر hp M182n
    بررسی پرینتر hp M182n
    110 بازدید

    پرینتر مدل (M182n) یکی از چاپگرهای چند منظوره و جدید تولیدی کمپانی بزرگ HP به شمار می رود که مبتنی بر فناوری چاپ لیزری رنگی به سه کاربرد مختلف پرینت، اسکن و کپی تجهیز شده است.

    ادامه مطلب
  • اصطلاحات رایج در کپی
    اصطلاحات رایج در کپی
    150 بازدید

    اصطلاحات رایج در پرینتر، دستگاه هایی که با عنوان همه کاره شناخته می شوند، قادرند کارکردهای متعددی را به صورت یکجا در یک دستگاه عملی کنند. برای مثال یک پرینتر چندکاره علاوه بر پرینت امکان گرفتن کپی، اسکن، فکس و … را در خود جای می دهد. این اتفاق موجب بهره وری بیشتر دستگاه خواهد شد.

    ادامه مطلب
  • کارتریج آسیب دیده
    کارتریج آسیب دیده
    115 بازدید

    یکی از مشکلات رایجی که برای بسیاری از کاربران دستگاه های پرینتر ممکن است رخ دهد، مشکلی است که در کارتریج این دستگاه ها ایجاد می شود. کارتریج های خراب در پرینتر یا چاپگر نه تنها بر کیفیت پرینتر شما تاثیرگذار هستند، بلکه ممکن است در دراز مدت در تاثیر قطعات دستگاه شما نیز اثر منفی داشته باشند.

    ادامه مطلب
  • چاپ سیلک
    چاپ سیلک
    112 بازدید

    همان طور که می دانید امروزه صنعت چاپ در دنیا یکی از پر درآمدترین و البته پیچیده ترین صنایعی می باشد که روز به روز هم دچار تغییر و تحول می شود. تغییرات و پیشرفت هایی که در صنعت چاپ رخ داده، باعث ایجاد انقلابی در کسب و کار کارخانجات مختلف و تولید کنندگان حوزه های گوناگون شده است.

    ادامه مطلب
  • لغو چاپ و پاک کردن حافظه پرینتر
    لغو چاپ و پاک کردن حافظه پرینتر
    183 بازدید

    گاهی اوقات پرینتر از لحاظ ظاهری در وضعیت خوب و نرمالی است اما عملکرد آن با مشکل همراه است. به طوری که مشکلات متعددی را برای استفاده کنندگان در نحوه پرینت و چاپ ایجاد کرده و عملکرد آن مثل همیشه نیست. در این وضعیت، ساده ترین و سریع ترین راهکاری که مطرح است، ریست کردن حافظه پرینتر و راه اندازی مجدد آن است.

    ادامه مطلب
  • ویژگی های پرینتر Epson Stylus Photo T50
    ویژگی های پرینتر Epson Stylus Photo T50
    99 بازدید

    این پرینتر با استفاده از فناوری RPM میتواند حداکثر کیفیت 5760×1440 dpi را چاپ کند که در نوع خود بی نظیر است ، البته در بیشتر چاپگر های اپسون این سیستم مدیریت RPM به کار رفته است که یک نقطه قوت نسبت به دیگر دستگاه های چاپگر به حساب می آید.

    ادامه مطلب
  • پنج مشکل پرینتر
    پنج مشکل پرینتر
    120 بازدید

    برخی از خطاهای رایج در دستگاه های پرینتر رخ می دهد که کاربران با دیدن آن ها ترس و دلهره به وجودشان می افتد. این خطاها معمولاً عملکرد پرینتر را به طور کلی مختل کرده و مشکلات زیادی را برای کاربران به وجود می آورد.

    ادامه مطلب
  • معرفی پرینتر Epson T50
    معرفی پرینتر Epson T50
    96 بازدید

    پرینتر جوهر افشان اپسون Epson T50 معمولاً با نام پرینتر جوهر افشان چاپ عکس شناخته می شود اما می توان از آن به عنوان چاپگر اسناد اداری نیز استفاده کرد. این پرینتر فاقد قابلیت های کپی، اسکن و فکس بوده و فقط کار پرینت را انجام می دهد.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر hp 135a
    بررسی پرینتر hp 135a
    160 بازدید

    پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser MFP 135a، یک پرینتر حرفه ای است که با ارائه قابلیت هایی مثل چاپ، اسکن و کپی کارایی بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد

    ادامه مطلب
Showing 2017 to 2028 of 2135 (178 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام