×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • راه اندازی پرینتر HP F4580
    راه اندازی پرینتر HP F4580
    169 بازدید

    چاپگر بی سیم HP DeskJet F4580 یک چاپگر بی سیم چند منظوره است که برای تأمین نیازهای چاپ شخصی و حرفه ای مشتریان طراحی شده است. پرونده ، اسناد یا تصاویر باشد ، پس از انجام تنظیمات بی سیم HP DeskJet F4580 به راحتی می توانید چاپ کنید.

    ادامه مطلب
  • بررسی سطح جوهر
    بررسی سطح جوهر
    113 بازدید

    اگر می خواهید بدانید که چگونه سطح جوهر یا تونر چاپگر را بررسی کنید تا انتها ما را همراهی کنید تا به خوبی بتوانید با این پروسه آشنا شوید.

    ادامه مطلب
  • رفع خطای 32 چاپگر برادر
    رفع خطای 32 چاپگر برادر
    112 بازدید

    پیام Print Unable 32 یا Machine Error 32 در هنگام خطای نقص دیافراگم روی صفحه نمایش LCD ظاهر می شود.

    ادامه مطلب
  • عیب یابی کد خطای اپسون 0xf1
    عیب یابی کد خطای اپسون 0xf1
    183 بازدید

    دلیل اصلی خطای چاپگر 0xf1 ، ورود رجیستری خراب در سیستم رایانه ای است. این مسئله ممکن است به دلیل گیر کردن کاغذ نیز رخ دهد. حال ، بیایید چند روش معمول برای رفع این مشکل را ببینیم.

    ادامه مطلب
  • فیدر خودکار اسناد چه کاربردی دارد؟
    فیدر خودکار اسناد چه کاربردی دارد؟
    133 بازدید

    فیدر خودکار اسناد (ADF) یک ویژگی استاندارد برای اکثر چاپگرها ، دستگاه های فکس و دستگاه های فتوکپی بزرگ است ، اما به طور معمول اسکنرها فاقد ADF هستند ، اگر چه ممکن است آن ها را به عنوان یک ویژگی افزودنی در اختیار داشته باشید.

    ادامه مطلب
  • رفع خطای پرینتر کانن 5b00
    رفع خطای پرینتر کانن 5b00
    495 بازدید

    چاپگرهای Canon سازوکاری دارند که چاپگر را قادر می سازد جوهر اضافی مورد استفاده در عملیات تمیز کردن و چاپ را جذب کند. می توانید صفحاتی را در چاپگر خود چاپ کنید تا جاذب مرکب پر شود.

    ادامه مطلب
  • عیب یابی دستگاه اچ پی 8620
    عیب یابی دستگاه اچ پی 8620
    136 بازدید

    بنابراین ، اگر چاپگر HP 8620 شما مشکلی ایجاد می کند و اجازه چاپ سند را نمی دهد ، این راهنما را بخوانید. یکی از رایج ترین دلایل بروز خطا در چاپگر HP OfficeJet Pro 8620 شما ، مشکلات آفلاین بودن چاپگر است.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر بی سیم HP F4580
    بررسی پرینتر بی سیم HP F4580
    254 بازدید

    پرونده ، اسناد یا تصاویر باشد ، پس از انجام تنظیمات بی سیم HP F4580 به راحتی می توانید چاپ کنید. با استفاده از چاپگر HP F4580 هر زمان که بخواهید می توانید اسناد را به صورت بی سیم چاپ ، کپی و اسکن کنید.

    ادامه مطلب
  • پین WPS در چاپگر HP
    پین WPS در چاپگر HP
    390 بازدید

    برای برقراری ارتباط موفقیت آمیز با هر دستگاه دیگری ، داشتن پین WPS روی چاپگر HP مهم است. بیشتر کاربران چاپگر سوالی دارند که پین WPS در چاپگر HP من کجاست؟ یافتن پین WPS روی چاپگر HP کار دشواری نیست ، فقط باید مراحل زیر را دنبال کنید.

    ادامه مطلب
  • کند بودن چاپگر Canon
    کند بودن چاپگر Canon
    63 بازدید

    کند بودن یا پاسخ ندادن یک مسئله معمول است. این مسئله می تواند نه تنها چاپگر کانن بلکه در چاپگرهای دیگر نیز مشاهده شود. در اینجا ، ما در مورد راه حل عدم پاسخ دادن یا اجرای کند مشکل چاپگر کانن بحث خواهیم کرد. با دنبال کردن مراحل ذکر شده در زیر ، خودتان می توانید این مشکل را برطرف کنید.

    ادامه مطلب
  • اصلاح خطای 45 پرینتر Brother
    اصلاح خطای 45 پرینتر Brother
    119 بازدید

    کد خطای 45 پرینتر برادر یک مشکل رایج دستگاه است که کاربر می تواند در هر نسخه سیستم عامل Windows 2000 و نسخه های بعد با آن روبرو شود. این خطا زمانی رخ می دهد که سیستم ویندوز نتواند دستگاه متصل به آن را تأیید کند و با بیان عدم وجود دستگاه به کاربر اطلاع می دهد.

    ادامه مطلب
  • رفع خطای 9923 پرینتر HP
    رفع خطای 9923 پرینتر HP
    120 بازدید

    ابتدا باید دکمه روشن یا خاموش را فشار دهید. سپس به سرعت سیم برق را از پشت چاپگر جدا کنید. پس از خاموش شدن چاپگر ، سیم برق را نیز از روتر بی سیم خارج کنید. پس از تعویض روتر بی سیم ، رایانه را خاموش کنید...

    ادامه مطلب
Showing 2077 to 2088 of 2135 (178 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام