×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • معرفی مانیتورهای صنعتی پر فروش
    معرفی مانیتورهای صنعتی پر فروش
    87 بازدید

    در بسیاری از مشاغل و صنایع به دلیل حجم کاری بالا نیاز است تا این مانیتور‌ها به صورت مداوم و 24 ساعته روشن بمانند، در حالی که مانیتور‌های خانگی معمولی در صورت روشن ماندن طولانی مشکلاتی نظیر سوختن برد، گرم شدن بیش از حد و غیره را پیدا خواهند کرد.

    ادامه مطلب
  • نگهداری از هد لیبل پرینتر
    نگهداری از هد لیبل پرینتر
    134 بازدید

    چنانچه از هد لیبل پرینتر به صورت روزانه مراقبت و نگهداری های لازم را انجام دهید، میتوانید طول عمر دستگاه را به طور قابل ملاحظه ای افزایش بدهید. این موضوع در مورد چاپگرهای حرارت مستقیم و انتقال حرارتی نیز صحت دارد.

    ادامه مطلب
  • رفع خطا Fatal Error
    رفع خطا Fatal Error
    105 بازدید

    این خطا اجازه عملیات نصب درایورهای مرتبط با چاپگر اچ پی را نمیدهد، در واقع این خطا در زمان نصب اولین درایورهای چاپگر HP و یا زمانی که مجبور به حذف درایورها شده اید و مجدد میخواهید نصب کنید مشاهده میشود.

    ادامه مطلب
  • مقایسه ویدئو پروژکتور و تلویزیون
    مقایسه ویدئو پروژکتور و تلویزیون
    65 بازدید

    کیفیت در ویدیو پروژکتور در مقایسه با تلویزیون های معمولی بزرگ چه گونه است و مشاهده محتواها در کدام بهتر است؟ سوالی که برای اکثر کاربران همیشه پیش می آید. در ابتدا باید بگوییم در رقابت بین ویدئو پروژکتورها با تلویزیون های بزرگ با اختلاف قابل ملاحظه ای رو به رو خواهید شد.ز

    ادامه مطلب
  • افزایش طول عمر پرینتر
    افزایش طول عمر پرینتر
    92 بازدید

    در هنگام خرید این دستگاه علاوه بر کیفیت، سرعت، قیمت و ... طول عمر و کارکرد آنها را نیز باید در نظر گرفت. مهم نیست چه نوع پرینتر و برندی را استفاده می کنید، چرا که تمامی پرینتر ها برای درست کار کردن نیاز به نگهداری و سرویس دارند.

    ادامه مطلب
  • خطاهای پرینترهای لیزری
    خطاهای پرینترهای لیزری
    95 بازدید

    امروزه در ادارت و حتی در خانه افراد برای انجام کارهای روزمره خود از پرینتر استفاده میکنند.گاهی در حین کار با خطا و ارورهایی توسط پرینتر مشاهده میکنید، که هر خطا نمایانگر یک ایراد و مشکل است که باید آن ها را بررسی و حل کنید

    ادامه مطلب
  • معنی حروف به کار رفته در پرینترها
    معنی حروف به کار رفته در پرینترها
    97 بازدید

    با توجه به برخی پرینترهای مشابه که توسط سازنده های مختلف اراه شده اند، قطعا این سوال پیش آمده تفاوت میان آنها در چیست.به عنوان مثال پرینتر لیزری کانن مدل LBP6030 با نمونه مشابه خود مدل LBP6030w چه تفاوت هایی دارد.

    ادامه مطلب
  • تشخیص تفاوت کارتریج اصل و طرح
    تشخیص تفاوت کارتریج اصل و طرح
    97 بازدید

    کارتریج از مواد مصرفی در پرینترها و دستگاه های کپی است که بعد از مدت زمانی نیاز به شارژ مجدد یا تعویض دارد. شارژ کارتریج ها برای همیشه امکان پذیر نیست و بالاخره باید آن را تعویض و جایگزین کرد، که این جایگزینی باید همانند مدل قبلی با دستگاه سازگاری داشته باشد.

    ادامه مطلب
  • بارکد دو بعدی یا کیو آر کد چیست؟
    بارکد دو بعدی یا کیو آر کد چیست؟
    50 بازدید

    بارکدها امروزه در موارد مختلف اعم از مواد غذایی تا ردیابی کالا و محصولات بسیار کاربرد دارند. به طور کلی بارکد در سال 1940 اختراع شد که در سال 1960 مورد آزمایش قرار گرفت و در سال 1980 تقریبا همه جا مشاهده شد.

    ادامه مطلب
  • چطوری یک کپی خوب بگیریم؟
    چطوری یک کپی خوب بگیریم؟
    43 بازدید

    فتوکپی گرفتن همانند دیگر کارها اصول و استاندارهای خود را دارد. به طور کلی گرفتن یک کپی خوب کار ساده ای به نظر می آید اما تنوع مدل در دستگاه های فتوکپی موجود در بازار کار با آنها را کمی مشکل ساز کرده است. ما در اینجا به برخی از نکات ضروری و مهم برای گرفتن یک کپی خوب و با کیفیت اشاره میکنیم.

    ادامه مطلب
  • تعویض درام کارتریج
    تعویض درام کارتریج
    129 بازدید

    یکی از تجهیزات کاربردی در بخش ماشین های اداری پرینتر است.این پرینترها مانند دیگر دستگاه ها نیاز به نگهداری و تعمیرات دارند. فرآیند نگهداری و تعمیر چاپگرها شامل تعویض درام و تونر است.در تعریف کلی تونر و درام باید بگوییم درام یک قطعه فلزی استوانه ای مانند، که کارش انتقال تونر یا همان پودر به کاغذ جهت چاپ است.

    ادامه مطلب
  • راه اندازی کشو پول در ویندوز
    راه اندازی کشو پول در ویندوز
    151 بازدید

    قبل از راه اندازی و نصب پیشنهاد میکنیم کشو پول را به برق متصل کرده و چاپگر را روشن کنید. در صورتی که درایور چاپگر را برای شرع به کار سیستم تنظیم نکرده باشید، این مراحل و دستورات به شما در راه اندازی کشو پول و دیگر تنظیمات چاپگر کمک خواهد کرد.

    ادامه مطلب
Showing 1981 to 1992 of 2135 (178 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام