Sort by:
  • مقایسه فیش پرینتر XPRINTER-D300 با BEIYANG-U80
    مقایسه فیش پرینتر XPRINTER-D300 با BEIYANG-U80
    292 بازدید

    فیش پرینتر آشپزخانه یکی از مهمترین DEVICE های صندوق مکانیزه فروش در رستوران هاست ، وظیفه این دستگاه اعلام سفارش مشتری به آشپز جهت آماده کردن می باشد. محیط آشپزخانه های رستوران ها فضاهایی گرم و مرطوب وبعضا با سروصدای فراوان می باشد.

    ادامه مطلب
  • لیبل پرینتر Wincode
    لیبل پرینتر Wincode
    270 بازدید

    انواع مدل های لیبل پرینتر از لیبل پرینترهای حرارتی تا Thermal transfer ، لیبل زن های ۲ ، ۳ ، ۴ اینچی( ۵۸ ، ۸۰ و ۱۱۰ میلیمتر) با ۲۰۰ ، ۳۰۰ و ۶۰۰ dpi دستگاه هایی که با دارا بودن حافظه ، نمایشگر، امکان اتصال به فیش پرینتر ، بارکدخوان و ترازو بدون نیاز به کامپیوتر فعال هستند ، از جمله دستگاه های این مجموعه هستند.

    ادامه مطلب
  • دستگاه کپی ریکو 4001
    دستگاه کپی ریکو 4001
    649 بازدید

    دستگاه کپی ریکو 4001 ، یک کپی استوک است که تنها چاپ سیاه و سفید را به کاربران ارائه می دهد. این دستگاه قادر است در هر دقیقه 40 برگه را کپی نماید. حداکثر سایز کاغذ برای این محصول +A3 است و از دو اسکنر جهت اسکن هم زمان پشت و روی کاغذ بهره می برد. سرعت اسکنر تا 65 برگ در دقیقه است و کاربران را راضی نگه می دارد. کاربران می توانند در این دستگاه فینیشر نصب کنند و هم چنین دستگاه فکس را نیز به این محصول متصل نمایند.

    ادامه مطلب
  • مشکلات تغذیه کاغذ در فتوکپی ریکو
    مشکلات تغذیه کاغذ در فتوکپی ریکو
    312 بازدید

    یکی از مشکلات مشاهده شده در حین کار با دستگاه‌های کپی از جمله دستگاه کپی ریکو ،  مشکل تغذیه کاغذ است. در صورت مواجهه با این اشکال توصیه می‌شود موارد مذکور در این بخش را امتحان نمایید. در صورت مواجهه با مشکلات تغذیه کاغذ در فتوکپی ریکو ، کاغذها را از کشو خارج کنید و برگه ها را بررسی کنید. برگه های تاخورده یا سوراخ شده را بردارید و از دستگاه خارج کنید. کاغذها را تکان دهید و دوباره داخل کشو قرار دهید.

    ادامه مطلب
  • شناسایی کارتریج اصلی و اورجینال سامسونگ
    شناسایی کارتریج اصلی و اورجینال سامسونگ
    446 بازدید

    توصیه می شود همیشه از تونر اصلی سامسونگ استفاده کنید. بعضی از تونر های طرح و غیر اورجینال به دستگاه چاپگر شما اسیب می رساند. تونرغیر اورجینال معمولاًمخدوش هستند . به عنوان مثال ، پیچ های فرسوده یا آسیب دیده ، استفاده قابل مشاهده از چسب ، خراش سطح و غیره

    ادامه مطلب
  • مشکل درام در چاپ
    مشکل درام در چاپ
    217 بازدید

    به طور کل این فرمول را در ذهن داشته باشید که هرایراد روی کاغذ که بصورت منظم تکرارشود مربوط به یکی از غلطک های کارتریج میباشد.

    ادامه مطلب
Showing 49 to 54 of 2134 (356 Pages)