Sort by:
  • نوار پلمپ کارتریج لیزری یا نوار آب بندی کارتریج چیست؟
    نوار پلمپ کارتریج لیزری یا نوار آب بندی کارتریج چیست؟
    531 بازدید

    بیشتر کارتریج های لیزری دارای یک نوار آب بندی هستند که از کنار کارتریج می چسبند و از عبورتونر از تانک به بیرون جلوگیری می کند. 

    ادامه مطلب
  • پرینتر لیزری SP C842DN ریکو
    پرینتر لیزری SP C842DN ریکو
    159 بازدید

    سرعت پرینت ۶۰ صفحه در هر دقیقه، رزولوشن ۱۲۰۰ x 1200 ( نقطه در اینچ)، ظرفیت ذخیره کاغذ ۴۷۰۰ برگه ای در سینی، سرعت بالا و هزینه کم را می توان به عنوان ویژگی های کلی این محصول عنوان کرد.

    ادامه مطلب
  • صدای زیاد پرینتر درهنگام چاپ و راه حل رفع ان
    صدای زیاد پرینتر درهنگام چاپ و راه حل رفع ان
    243 بازدید

    پرینتر خوب کار می کند هیچ پیام اروری نیز وجود ندارد اما در هنگام پرینتر گرفتن صدای زیادی تولید میکند .کندی  چاپ، صدای بلند ،جیر جیر ،وزوزدر هنگام چاپ . این صداها شایع ترین صداها در پرینترهاست.

    ادامه مطلب
  • پاک کردن لکه‌های جوهر پرینتر
    پاک کردن لکه‌های جوهر پرینتر
    217 بازدید

    اگر شما نیز جزو کاربران همیشگی دستگاه‌های پرینتر باشید، احتمالا تابحال درگیر لکه‌های جوهر پرینتر شده باشید. جوهر بکاررفته در کارتریج‌های پرینتر، در صورت تماس، به راحتی لباس، دست و یا هر وسیله دیگری را درگیر خود می‌کند. متأسفانه لکه‌های ایجاد شده توسط جوهر کارتریج، پایداری بالایی دارند و پاک کردن آنها نیز آسان نیست.

    ادامه مطلب
  • کد خطاهای دستگاه کپی ریکو
    کد خطاهای دستگاه کپی ریکو
    355 بازدید

    کد خطاهای دستگاه کپی ریکو، راهنمای بسیار خوبی برای کاربران، جهت رفع اشکال پیش آمده در دستگاه هستند. کاربران با توجه به کدخطای نمایش داده شده توسط دستگاه کپی می‌توانند نوع اشکال پیش آمده در دستگاه خود را شناسایی کرده و جهت رفع آن اقدام کنند. برای مثال اگر دستگاه کپی ریکو کدخطای E0 را نشان داد، کاربر می‌بایست جهت خارج کردن کاغذ گیر کرده در دستگاه اقدام کند.

    ادامه مطلب
  • ترفندهای کاربردی برای ارتقا کیفیت چاپ پرینتر
    ترفندهای کاربردی برای ارتقا کیفیت چاپ پرینتر
    154 بازدید

    چگونه می توان کیفیت چاپ پرینتر را افزایش داد؟ این سوال دغدغه ی بسیاری از کاربرانی است که به طور روزمره به چاپ اسناد مختلف می پردازند. عوامل بسیاری در شکل گیری یک چاپ باکیفیت نقش دارد. شاید مهم ترین آن مقدار تونر مصرفی دستگاه برای ثبت هر برگه ی چاپ باشد. اما چه طور این مقدار در حد استانداردی قرار گیرد؟ این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا به شما بگوییم ارتقا کیفیت چاپ پرینتر و خروج میزان متناسبی از تونر پرینتر به چه صورت امکان پذیر می شود.

    ادامه مطلب
Showing 67 to 72 of 2134 (356 Pages)