Sort by:
  • آموزش نصب درایور پرینتر کانن در ویندوز 10
    آموزش نصب درایور پرینتر کانن در ویندوز 10
    130 بازدید

    نحوه نصب پرینتر کانن در ویندوز 10 یکی از موارد مهمی است که در این جا می خواهیم در این خصوص صحبت کنیم.

    ادامه مطلب
  • مزایا و معایب چاپگر سوزنی
    مزایا و معایب چاپگر سوزنی
    328 بازدید

    پرینتر یکی از دستگاه هایی است که قدمت زیادی دارد. سال هاست که حضور پرینترهای کوچک و بزرگ در هر شرکت، سازمان و اداره ای ضروری شده است. چاپگر سوزنی نوع خاصی از پرینترها و ماشین های چاپ می باشد. این سیستم نسل اول پرینتر را تشکیل می دهد.

    ادامه مطلب
  • تبدیل پورت پارالل به USB
    تبدیل پورت پارالل به USB
    415 بازدید

    همان طور که اشاره شد، کابل تبدیل پورت پارالل به USB یک ابزار کاربردی برای استفاده از چاپگرهای قدیمی است. امروزه تکنولوژی ساخت USB به طور کامل فناوری پورت پارالل و سریالی را از بین برده است. اما اگر دستگاه فتوکپی یا اسکنر قدیمی شما هنوز قادر به انجام فعالیت های مرتبط با چاپ است، می توانید از یک کابل تبدیل پورت Parallel به USB استفاده کنید و سیستم چاپ را بار دیگر راه اندازی کنید.

    ادامه مطلب
  • آموزش چاپ کتاب با پرینتر
    آموزش چاپ کتاب با پرینتر
    433 بازدید

    بهترین حالت برای چاپ کتاب با پرینتر استفاده از پرینترهای قدرتمند حرفه ای است. اما اگر تعداد صفحات کتابی که قرار است به چاپ برسد، کم می باشد؛ دستینه ها را آماده کنید. دستینه ها یا signature  برگه هایی هستند که دارای متن چاپ شده در دو طرف خود می باشند. یعنی در هر برگه، متن در دو طرف چاپ شده است.

    ادامه مطلب
  • طول عمر دستگاه کپی چه قدر است؟
    طول عمر دستگاه کپی چه قدر است؟
    300 بازدید

    برای افزایش طول عمر مفید هر ماشین فتوکپی باید چه کارهایی انجام داد؟ پاسخ صحیح به این دو سوال با نوسان دائمی دلار و افزایش قیمت چاپگرهای مختلف، اهمیت می یابد. معمولا تنها معیاری که کاربران در راستای تشخیص میزان عمر دستگاه کپی به آن توجه دارند، برند سازنده است. اما اصالت کمپانی تولید کننده تنها یکی از معیارهای تعیین طول عمر مفید دستگاه فتوکپی است. در ادامه شما را با تمامی پارامترهای تعیین کننده در میزان عمر دستگاه کپی آشنا می سازیم.

    ادامه مطلب
  • اتصال دستگاه کپی به گوشی
    اتصال دستگاه کپی به گوشی
    482 بازدید

    با توجه به این که امروزه انجام امور اداری و دفتری در شرکتها دیگر تنها با کامپیوتر های دسکتاپ انجام نمی شود، نیاز به اتصال دستگاه کپی به گوشی و تبلت به عنوان دستگاه های جدید مورد استفاده در این دفاتر امری ضروری است. دستگاه های کپی جدید با فراهم کردن روش های مختلف اتصال، آسایش و راحتی بیشتری برای کاربران فراهم کرده اند.

    ادامه مطلب
Showing 43 to 48 of 2134 (356 Pages)