Sort by:
  • حذف شدگی ها در دستگاه کپی
    حذف شدگی ها در دستگاه کپی
    333 بازدید

    اگر در هنگام کار با دستگاه کپی متوجه شدید که قسمت هایی از متن چاپ نمی شود . پس زده شدن تونر از برخی بخش ها  می تواند دلیل اصلی این حذف شدگی ها در دستگاه کپی باشد که  به دلیل عدم تناسب نوع کاغذ با دستگاه اتفاق می افتد .

    ادامه مطلب
  • آموزش تعویض درام
    آموزش تعویض درام
    271 بازدید

    در این مطلب قصد داریم نکاتی را در مورد آموزش تعویض درام به شما کاربران عزیز ارائه دهیم. درام یکی از قطعات دستگاه های کپی و پرینتر لیزری است که بسیاری از تکنسین های تعمیر کپی آن را به عنوان بخشی از کارتریج می شناسند.

    ادامه مطلب
  • برندهای دستگاه کپی
    برندهای دستگاه کپی
    88 بازدید

    در بازار رقابتی در هر صنعت و هر جا که عرضه و تقاضا وجود دارد نسبت به بازار هدف و تعیین میزان کسب درآمد شرکت هایی وجود دارند که محصولات خود را با بالاترین کیفیت در حد سطح توانایی عرضه می کنند و برای خود برندسازی می کنند

    ادامه مطلب
  • فرایند Electrophotography
    فرایند Electrophotography
    90 بازدید

    در این حالت از مایع شیمیایی به هیچ وجه استفاده نمی‌شود. قبل تر از چستر کارلسون در سال ۱۷۷۸ جرج کریستوف لیختنبرگ یک روش چاپ الکتروستاتیکی ابداع نموده بود اما کارلسون این حالت چاپ را با عکاسی درهم آمیخت.

    ادامه مطلب
  • خطای CH در دستگاه کپی شارپ
    خطای CH در دستگاه کپی شارپ
    426 بازدید

    یکی از مشخص ترین خطاهایی که بیشتر در این دستگاه ایجاد شده است، خطای CH در دستگاه کپی شارپ است، که کد این گونه خطاها به سرعت روی دستگاه نمایش داده شده و شما می توانید با دیدن آن، علت خطا را بررسی کرده و در جهت رفع آن اقداماتی را انجام دهید.

    ادامه مطلب
  • چرا کارتریج اچ پی قفل میشود؟ بررسی دلیل و راه حل
    چرا کارتریج اچ پی قفل میشود؟ بررسی دلیل و راه حل
    481 بازدید

    زمانی که کارتریج در پرینتر مورد نظر قفل می کند، در ابتدا یک پیغام خطا در پرینتر مورد نظر نمایش داده می شود. محتوای این پیغام که متناسب با مدل و نوع پرینتر ممکن است متغیر باشد، در کل این است که کارتریج درون پرینتر قفل شده است.

    ادامه مطلب
Showing 37 to 42 of 2134 (356 Pages)