محصولات پرفروش

تونر طرح فابریک سامسونگ MLT-D108S SAMSUNG مشکی
search
  • تونر طرح فابریک سامسونگ MLT-D108S SAMSUNG مشکی
  • تونر طرح فابریک سامسونگ MLT-D108S SAMSUNG مشکی
  • تونر طرح فابریک سامسونگ MLT-D108S SAMSUNG مشکی
  • تونر طرح فابریک سامسونگ MLT-D108S SAMSUNG مشکی

تونر طرح فابریک سامسونگ MLT-D108S SAMSUNG مشکی

4,750,000 ریال
rating خواندن نظر
میانگین امتیاز: 10/10 تعداد نظرات: 1
  • برند: SAMSUNG
  • تکنولوژی: لیزری
  • رنگ: مشکی (black)
  • کارکرد : 1500 برگ
  • کد فنی : MLT-D108S
  • پرینترهای سازگار : MLT-D108S - 1643 - ML 1640 - ML-2240
طرح فابریک شرکتی
تعداد

تونر طرح فابریک SAMSUNG MLT-D108S

کارتریج مشکی SAMSUNG MLT-D108S ، با کارکرد تونر حدود 1500 برگ دارای امکان شارژ مجدد می باشد و از سری تونرهای با کیفیت کمپانی سامسونگ است.

قبل از هر چیزی باید بدانید که کارتریج قلب سیستم چاپ است.

با این حال، اگر اجزای کارتریج و تونر که وظیفه اطمینان از شارژ مطلوب و عملکرد صحیح را دارد، به صورت یکپارچه کار نکنند، قابلیت اطمینان و کیفیت چاپ دستگاه را پایین خواهند آورد.

این کارتریج ساخت شرکت سامسونگ میباشد و همچنین شما میتوانید با استفاده از این کارتریج تا حداکثر 1500 برگ را با دستگاه خود به چاپ برسانید.

ما به شما پیشنهاد میکنیم که این کارتریج را در نوع اصلی خریداری کنید که در این صورت عمر دستگاه چاپگر خود را افزایش میدهید.

کارتریج مشکی SAMSUNG MLT-D108S  تولید شده از برند سامسونگ میباشد که تنها در پرینتر ها و دستگاه های سامسونگ موجود در بازار استفاده میشود.

کارتریج مشکی SAMSUNG MLT-D108S یکی از با کیفیت ترین محصولات مواد مصرفی برند (Samsung) به شمار می رود که جهت استفاده در پرینترهای لیزری تولید شده است.

تونر های طرح با ماندگاری رنگ و نتیجه کاری فوق العاده حرفه ای که ارائه میدهند بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

خشک کردن سریع جوهر اصلی کارتریج سامسونگ باعث سرعت چاپ سریع میشود و حاصل کار نقش هایی است که مقاومت بالایی در برابر لکه ها دارد.

با شش کارتریج منحصر به فرد سامسونگ چاپ تصاویر واقعی و متن زرد با کیفیت با استفاده از جوهر اصلی به چاپ می رسد.

شما میتوانید با استفاده از این کارتریج لذت بردن از رنگ های غنی و سازگار با مقاومت بسیار محکم را می توانید با این کارتریج تجربه نمایید.

عکس ها و اسناد شما می تواند تا سالهای آینده همچنان زیبا بماند.

با استفاده از تونرهای ساسونگ میتوانید به راحتی کیفیت کسب و کار خود را بالا ببرید و به راحتی سالها به مشتریان خود چاپ های با کیفیت ارائه دهید. 

چاپی واضح و شفاف به شما ارائه می‌دهد و می‌توانید برای پرینت گرفتن از اسناد و مدارک خود به این کارتریج اعتماد کنید.

با استفاده از تونر های طرح فابریک سامسونگ و دقت در انتخاب دستگاه و کارتریج میتوانید مشتریان ثابت داشته باشید و محیط کاری خود را به محیط حرفه ای تبدیل کنید. شما این تونر را میتوانید در

کارتریج مشکی SAMSUNG MLT-D108S  را در پرینترهای  MLT-D108S - 1643 - ML 1640 - ML-2240 استفاده کنید.

تونر طرح فابریک سامسونگ MLT-D108S SAMSUNG مشکی



تونر طرح فابریک سامسونگ MLT-D108S SAMSUNG مشکی

اگر بخواهیم مفهوم تونر را به صورت کامل برای شما توضیح دهیم میتوانیم به مواردی اشاره کنیم که در اصل کاره تونر و موارد استفاده تونر را برای ما معلوم و مشخص میکند.تونر ها در اصل پودری هستند که در پرینترهای لیزری و دستگاه‌های کپی در کارتریج تونری برای چاپ روی کاغذ به‌کار می‌رود.شاید برای شما حائذ اهمیت باشد که در ابتدای ورود به بازار تونرها ترکیبی از پودر کربن و اکسید آهن بودند و اما بعدها با گذشت زمان برای بهبود کیفیت چاپ، کربن با نوعی پلیمر ترکیب شد. ذرات تونر توسط گرمای تولیدی از Fuser ذوب شده و به کاغذ می‌چسبند، اما باید بدانید که در مدل‌های اولیه‌ی دستگاه‌های فتوکپی، تونر کربنی ارزان‌قیمت از بطری در مخزن دستگاه کپی ریخته می‌شد.

تونر طرح فابریک سامسونگ MLT-D108S SAMSUNG مشکی تولید شده از برند سامسونگ میباشد که تنها در پرینتر ها و دستگاه های سامسونگ موجود در بازار استفاده میشود. تونر های طرح با ماندگاری رنگ و نتیجه کاری فوق العاده حرفه ای که ارائه میدهند بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

با استفاده از تونرهای ساسونگ میتوانید به راحتی کیفیت کسب و کار خود را بالا ببرید و به راحتی سالها به مشتریان خود چاپ های با کیفیت ارائه دهید.با استفاده از تونر های طرح فابریک سامسونگ و دقت در انتخاب دستگاه و کارتریج میتوانید مشتریان ثابت داشته باشید و محیط کاری خود را به محیط حرفه ای تبدیل کنید.

با استفاده از تونر های اصلی که استفاده میکنید میتوانید در مدت زمان کم صفحات زیادی را به چاپ برسانید و تکرار چاپ صفحات نداشته باشید در این صورت زمان شما هم هدر نرفته است.

باید بدانید که کارتریج‌های تونری لیزری مورد استفاده در پرینترهای لیزری در ست‌های CMYK یا همان رنگ‌های آبی، قرمز، زرد و مشکی تولید می‌شوند و شما با ترکیب‌ این رنگ‌های طیف گسترده‌ای از رنگ‌های مختلف را می‌توان به‌دست‌ آورد. پلیمر مورد استفاده در تونر تولید‌کنندگان مختلف فرق می‌کند.جالب است بدانید ترکیب تونر از برندی به برند دیگر و حتی از مدلی به مدل دیگر متفاوت است. فرمولاسیون، اندازه‌ی ذرات و نقطه‌ی ذوب مهم‌ترین متغیرها در تونرهای مختلف هستند.

ما این اطمینان را به شما میدهیم که میتوانید با استفاده از تونرهای طرح فبریک سامسونگ سلامت و طولانی شدن عمر دستگاه سامسونگ خود را تضمین کرده و سالهای سال نتایج با کیفیت ومتن ترد و تصاویری تیز ارائه دهید.باید این را بدانید که استفاده از قطعات تقلبی و متفرقه برای دستگاه خود نه تنها کیفیت خوبی ندارد بلکه ممکن است به دستگاه شما صدمه وارد کند.اگر شما از تونر های سامسونگ در دستگاه های لیزری سامسونگ استفاده کنید این کار نتیجه چاپی از رنگ های زنده و کیفیت بالایی تولید میکند.

شما این تونر را میتوانید در پرینترهای MLT-D108S - 1643 - ML 1640 - ML-2240 استفاده کنید.

با استفاده از تونر  تصاویر و اسناد حرفه ای و با کیفیت که متن های شفاف را تولید می کند و به شما در برجسته کردن و زنده کردن متن کمک میکند.

این تونر در رنگ مشکی به بازار ارائه میشود و همچنین از تکنولوژی چاپ لیزری بهره میگیرد.

ظرفیت چاپ : 1500 برگ

مرجع های ویژه

محتوای ویژگی ها

مشخصات فنی

قابل استفاده در دستگاه های
Samsung MLT-D108S - 1643 - ML 1640 - ML-2240
محصول بی نظیر
rating 10
خدمات پس از فروش و نحوه برخورد همکارانتان بسیار محترمانه و با دقت بود و امیدوارم همواره در پیشبرد اهداف خود موفق باشید
پاسخ: هدف ما رضایت شما عزیزان می باشد

8 محصول دیگر در همین شاخه همین شاخه:

×
تونر طرح فابریک سامسونگ MLT-D108S SAMSUNG مشکی
4,750,000 ریال
طرح فابریک شرکتی
  • سیلور SILVER (4,750,000 ریال)
  • گلد GOLD ( ظرفیت چاپ بیشتر.کیفیت قطعات بهتر .گارانتی دنیای کارتریج) (6,000,000 ریال)
تعداد: