محصولات پرفروش

اسکنر اپسون Epson Perfection V39 Scanner
search
  • اسکنر اپسون Epson Perfection V39 Scanner
  • اسکنر اپسون Epson Perfection V39 Scanner
  • اسکنر اپسون Epson Perfection V39 Scanner
  • اسکنر اپسون Epson Perfection V39 Scanner
  • اسکنر اپسون Epson Perfection V39 Scanner

اسکنر اپسون Epson Perfection V39 Scanner

تماس بگیرید : 02188944922
rating خواندن نظر
میانگین امتیاز: 10/10 تعداد نظرات: 1
  • برند: Epson

  • کارایی : خانگی - اداری

  • دقت اسکن : DPI 4800*4800

  • نوع اتصال : USB 2.0

  • سازگار با سیستم عامل : Mac و Windows

تلفن تماس 88944922-021

تعداد

اسکنر اپسون Epson Perfection V39 Scanner

اسکنر اپسون Epson Perfection V39 براق، باعث می شود اسکن، بازگرداندن و به اشتراک گذاری عکس ها راحت تر از همیشه باشد. با رزولوشن وضوح 4800 نقطه در اینچ، V39 دارای اسکن های با کیفیت بالا است. اسکن به Facebook®2، Evernote®، Google Drive و سایر سرویس ها امکان پذیر می باشد. به علاوه، اسکن به طور مستقیم به ایمیل و PDF با یک لمس.دسترسی دارید.درب قابل جابجایی وسایل و کتاب های بزرگ این همچنین شامل نرم افزار برای اسکن چاپ بزرگ و اسناد 4، بازگرداندن رنگ به عکس های پژمرده، حذف گرد و غبار و حتی تبدیل اسناد به متن قابل ویرایش است.

اسکنر اپسون Epson Perfection V39 با طراحی ساده و جمع و جور، اپسون قادر است 4800 نقطه در اینچ دستگاه را برای اسکن کردن عکس، هنر و اسناد عمومی اسکن کند. این یک اسکن سرعت 10 ثانیه در 300 نقطه در اینچ با یک منطقه اسکنر 8.5 * 11.7 "است.

همچنین عمق رنگ 48 بیتی، تحویل دقیق رنگ با gradations خوب را قادر می سازد. عملیات دستگاه آسان است با چهار دکمه ساخته شده در پانل جلویی به سرعت اسکنر را فعال کنید.

اسکنر اپسون Epson Perfection V39 Scanner
ویژگی های اضافی شامل یک قاب قابل حمل برای اسکن کردن کتاب ها و آلبوم ها و همچنین کیبورد داخلی برای جهت عمودی است. اصلاح دیجیتال و تکنولوژی Easy Photo Fix اجازه می دهد کاربران به سرعت عکس های خود را بازگردانند. همچنین اسکن به طور مستقیم به فیس بوک، گوگل درایو و سایر سرویس های ابری از طریق استفاده از نرم افزار ضبط پرونده اپسون اسناد و نرم افزار Easy Photo Scan امکان پذیر است، در حالی که نرم افزار OCR به کاربران امکان تبدیل فایل ها را به متن قابل ویرایش می دهد. علاوه بر این، آن را دارای اتصال USB 2.0 است و bus bus، به این معنی آن نیاز به یک آداپتور AC اضافی. و، فقط برای ویندوز، نرم افزار ArcSoft Scan-n-Stitch Deluxe قادر به اسکن کردن چاپ بزرگ و اسکن بزرگ و اسناد با دوختن اسکن چندگانه به یک فایل واحد می باشد.

اسکنر اپسون Epson Perfection V39 ساخت شرکت نام آشنای اپسون   ظاهری زیبا و مناسب برای مکان‌های اداری و خانگی برخوردار است. این اسکنر که اسکن تخت را تا سایز A4  برای کاربران خود فراهم ساخته، از تکنولوژي Matrix CCD استفاده نموده و عمق اسکن آن تا 48 بیت می‌باشد.

رزولوشن دیجیتال v39  معادل 4800dpi بوده و رزولوشن دیجیتال آن 4800x4800dpi می‌باشد. برای ارتباط با این اسکنر پرقدرت که با تمامی نسخه‌های سیستم عامل ویندوز و نسخه‌های بالاتر از 10.3 سیستم عامل Mac سازگار است، می‌توان از پورت USB 2.0 استفاده کرد.

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر جهت خرید، همکاران ما در دنیای کارتریج  شما را راهنمایی خواهند کرد. از طریق چت آنلاین یا شماره های درج شده در بخش تماس با ما میتواند با ما در ارتباط باشید.

مرجع های ویژه

محتوای ویژگی ها

مشخصات فنی

حداکثر سایز اسکن
216mm*297mm
سازگار با سیستم عامل
mac و windows
نوع اتصال:
USB 2.0 ,
نوع اسکنر
رنگی-A4-flatbed
نوع سنسور اسکنر
CIS
نوع کاربری (توصیه شده) :
خانگی/اداری
کیفیت اسکن
4800*4800
بهترین پشتیبانی
rating 10
محصولاتی جدید و به روز از برترین فروشندگان باعث شده تا سایتتون یکی از سایت های مورد علاقه من باشد و ازتون سپاس گزارم
پاسخ: هدف ما رضایت شما عزیزان می باشد

8 محصول دیگر در همین شاخه همین شاخه: