×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
تگ‌های محبوب

اسکنر اپسون Epson Perfection V37 Scanner

برند:
  • برند: Epson

  • کارایی : خانگی - اداری

  • دقت اسکن : DPI 9600*4800

  • نوع اتصال : USB 2.0 , Type B

  • سازگار با سیستم عامل : Mac و Windows
ادامه مطلبنمایش کمتر
تماس : 02188944922
:: گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا ::
اضافه به مقایسه0
اضافه به علاقه‌مندی
توضیحات

اسکنر Epson Perfection V37 Scanner

اسکنر اپسون Perfection V37 Scanner نرم افزار قدرتمند ضبط سند را ارائه می دهد، به طوری که شما به راحتی می توانید به خدمات ابر مانند اسناد گوگل، MS SharePoint®، Evernote® رااسکن کنید. همچنین دکمه های تک لمسی را برای اسکن به ایمیل، کپی و PDF ارائه می دهد. به علاوه، ازقابلیت های عکس اسکنراستفاده کنید تا عکس های خانوادگی از بین رفته را به زندگی بازگردانید.

شما می توانید با استفاده از نرم افزار ArcSoft® Scan-n-Stitch ™ Deluxe، آثار هنری بزرگ و صفحات آلبوم عکس را اسکن کنید. با استفاده از تکنولوژی ReadyScan منحصر به فرد اپسون برای اسکن سریع و بدون زمان گرم کردن، شما بدون هیچ زمان اسکن می کنید.

اسکن A4 با کیفیت برتر با اسکنر اپسون Perfection V37 Scanner اسکنر روزمره ایده آل برای عکس ها، اسناد و صفحات ضبط شده. با وضوح نوری اسکنر از 4،800dpi و CCD متصل شده به دستگاه، شما می توانید مطمئن باشید که جزئیات را با وضوح استثنایی ثبت نموده اید.

اسکنر اپسون Epson Perfection V37 Scanner

اسکنر اپسون Perfection V37 Scanner ساخت شرکت نام آشنای اپسون با ابعاد 285x429x40 میلیمتر و وزن 2.2 کیلوگرم از ظاهری زیبا و مناسب برای مکان‌های اداری و خانگی برخوردار است. این اسکنر که اسکن تخت را تا سایز A4  برای کاربران خود فراهم ساخته، از تکنولوژي Matrix CCD استفاده نموده و عمق اسکن آن تا 48 بیت می‌باشد.

رزولوشن دیجیتال v37  معادل 4800dpi بوده و رزولوشن دیجیتال آن 4800x9600dpi می‌باشد. برای ارتباط با این اسکنر پرقدرت که با تمامی نسخه‌های سیستم عامل ویندوز و نسخه‌های بالاتر از 10.3 سیستم عامل Mac سازگار است، می‌توان از پورت USB 2.0 استفاده کرد.

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر جهت خرید، همکاران ما در دنیای کارتریج  شما را راهنمایی خواهند کرد. از طریق چت آنلاین یا شماره های درج شده در بخش تماس با ما میتواند با ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

نوع کاربری (توصیه شده) :
خانگی/اداری
نوع اتصال:
USB 2.0,Type B
نوع اسکنر
رنگی-A4-flatbed
حداکثر سایز اسکن
216mm*297mm
سازگار با سیستم عامل
mac و windows
نوع سنسور اسکنر
ccd
کیفیت اسکن
9600*4800
نظرات
بدون نظر
شاید علاقه مند باشید

اسکنر اپسون Epson...

تماس : 02188944922

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام