×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
ناوبری بلاگ

آخرین مطالب

 
Sort by:
  • کارتریج لیزری چیست ؟
    کارتریج لیزری چیست ؟
    168 بازدید

     تمامی کارتریج های لیزری دارای ۲ بخش اصلی تونر و درام هستند. گاها این دو بخش در برخی از دستگاه ها در یک کارتریج و در برخی دیگر بصورت مجزا یعنی هر کدام در یک کارتریج مورد استفاده قرار میگیرند.

    ادامه مطلب
  • چه پلاتری بخریم ؟
    چه پلاتری بخریم ؟
    196 بازدید

       چاپ سابلیمیشن: اگر به دنبال دستگاهی سازگار با جوهرهای سابلیمیشن به منظور چاپ پارچه – سرامیک و … هستید EPSON بهترین گزینه است.

    ادامه مطلب
  • انواع پلاتر
    انواع پلاتر
    195 بازدید

    پلاتر هایی که در آنها از کاغذ خاصی با پوشش ویژه استفاده می شود که به آنها الکترو استاتیک می گویند و پلاترهایی که از کاغذ های معمولی استفاده می کنند. 

    ادامه مطلب
  • پلاتر چیست ؟
    پلاتر چیست ؟
    157 بازدید

    پلاتر نوعی دستگاه چاپ است که برای چاپ تصاویر گرافیکی استفاده می شود. پلاتر می تواند هر نوع عکس با عرض زیاد جهت ساخت تابلو یا نقشه های صنعتی و انواع شكل ها را چاپ کند.

    ادامه مطلب
  • کارتریج چیست؟
    کارتریج چیست؟
    179 بازدید

    در نتیجه محفظه ای که تونر و جوهر در آن قرار میگیرد، کارتریج نامیده میشود. نکته ای که حاِئز اهمیت می باشد این است که باید در زمان خرید پرینترها به نوع مواد مصرفی آنها توجه کرد زیرا  که در طول زمان می تواند هزینه های دستگاه را تحت تاثیر قرار دهد.

    ادامه مطلب
  • ویژگی های رول حرارتی برای دستگاه کارتخوان
    ویژگی های رول حرارتی برای دستگاه کارتخوان
    146 بازدید

    برای مثال شما به عنوان یک فرد خریدار می توانید از پرداخت امن و نداشتن دردسر های پرداخت وجه به صورت نقدی اطمینان داشته باشید و یا با دریافت رسید از دستگاه کارتخوان، یک صورت حساب دقیقی رو از خریدهای و تراکنش های انجام شده خودتون در طول، هفته و یا ماه داشته باشید.

    ادامه مطلب
  • انواع رول حرارتی
    انواع رول حرارتی
    189 بازدید

    کاغذ پوشش دار: کاغد های حرارتی دارای حساسیت خاصی می باشند. لفافه بر روی کاغذ قرارمی گیردتا از صدمات احتمالی آن جلوگیری نماید.

    ادامه مطلب
  • رول های حرارتی هانسول چیست ؟
    رول های حرارتی هانسول چیست ؟
    299 بازدید

     از لحاظ نوع کوتینگ سیستم کوتینگ کاغذهای چینی و ایرانی براساس مالشی (بصورت قلمی برروی کاغذ) میباشد ولی کاغذهای هانسول کره براساس spray و بصورت یکنواخت بر روی کاغذ می باشد که این امر باعث ماندگاری و اثرگذاری بیشتری بر روی کاغذ (مخصوصا برای سیستم بارکدخوانی) میگردد.

    ادامه مطلب
  • رول کاغذ حرارتی ۸ سانتی چیست؟
    رول کاغذ حرارتی ۸ سانتی چیست؟
    68 بازدید

    از آن جا که انجام تراکنش های مالی از اهمیت بالایی برخوردار است به همین جهت رول حرارتی به عنوان یکی از محصولات کاربردی و مهم به شمار می آید.

    ادامه مطلب
  • کاغذ و یا رول حرارتی چیست ؟
    کاغذ و یا رول حرارتی چیست ؟
    138 بازدید

    می توانید به سادگی مدل چاپگر رسید خود را در گوگل سرچ کنید و یا از تأمین کننده های کاغذ مانند بازرگانی اسپید راهنمایی بگیرید تا متوجه شوید چه محصولاتی (کاغذ ، روبان ، لوازم تمیز کردن و غیره) با چاپگر شما سازگار هستند.

    ادامه مطلب
  • انواع اتصالات پرینتر
    انواع اتصالات پرینتر
    384 بازدید

    نصب پرینتر با سیستم عامل Windows 1. ابتدا پرینتر و کامپیوتر را نزدیک به هم قرار داده تا کابل به سهولت به کامپیوتر متصل شود. 2.برای نصب راحت تر پرینتر به کامپیوتر توصیه میشود قبل از نصب پرینتر، نرم افزارهای مربوطه را نصب کنید.

    ادامه مطلب
  • اینترنت اشیا، تکنولوژی که آینده را متحول خواهد کرد!
    اینترنت اشیا، تکنولوژی که آینده را متحول خواهد کرد!
    137 بازدید

    هوش مصنوعی در هر ماشین و تجهیزات الکترونیکی که از ویژگی‌های مرتبط با ذهن انسان مانند یادگیری و حل مسئله برخوردار باشد، استفاده می‌شود. ماشین لرنینگ یکی از کاربردهای هوش مصنوعی است و به عنوان پیچیده ترین تکنولوژی جهان یا حداقل یکی از پیچیده‌ترین فناوری‌های جهان امروز شناخته می‌شود.

    ادامه مطلب
Showing 1189 to 1200 of 2139 (179 Pages)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام