×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
تگ‌های محبوب

لیبل پرینتر برادر BROTHER PT-H110

برند:
  • برند: BROTHER
  • عرض چاپ : 12 میلی متر
  • تکنولوژی چاپ : انتقال حرارتی
  • سرعت چاپ : 20 میلیمتر بر ثانیه
  • دارای سیستم خاموش شدن خودکار پس از 5 دقیقه
ادامه مطلبنمایش کمتر
31,600,000 ریال
:: گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا ::
اضافه به مقایسه0
اضافه به علاقه‌مندی
توضیحات

لیبل پرینتر BROTHER PT-H110

لیبل پرینتر برادر PT-H110 یکی از جدیدترین و خاص ترین تولیدات برند معتبر (Brother) به شمار می رود، چراکه این دستگاه با ساختار ظاهری طراحی ارگونومیکی (جهت جلوگیری از خستگی دست کاربر) به ابعاد (111x204x58) میلی متر و تنها 400 گرم وزن براحتی قابل حمل و جابجایی بوده و به مثابه یک گوشی همراه در دست کاربر جای می گیرد تا در هر جا که نیاز به چاپ سریع لیبل باشد، در همان محل در یک فرآیند سریع برچسب مورد نظر چاپ و الصاق گردد.

این مدل که لیبل پرینتر برادر PT-H110  نام دارد می‌تواند در محیط‌هایی که حجم کاری پایینی دارند برای نظم بخشیدن به قفسه‌ها، فایل‌ها و ... در اموراتی از قبیل انبارداری مورداستفاده قرار گیرد.

لیبل پرینتر برادر PT-H110  همانند دیگر این مدل پرینترها برای چاپ لیبل و برچسب از فناوری چاپ Thermal Transfer بهره میبرد.

چاپگر فوق با ترکیب رنگی خاکستری، سفید و سبز درواقع یک وسیله کاربردی در رسته پرینترهای لیبل زن (P-Touch) شرکت برادر برای مدیریت و ساماندهی پوشه ها و محصولات محسوب می شود که با بهره مندی از امکاناتی همچون منبع تغذیه در قالب باتری، نرم افزار داخلی، صفحه کلید استاندارد (Qwerty) با قابلیت تایپ سریع و همچنین صفحه نمایش یک خطی 16 کاراکتری نوع (LCD)، بعنوان یک لیبل زن دستی و همه فن حریف شناخته می شود.

لیبل پرینتر برادر BROTHER PT-H110

لیبل پرینتر برادر PT-H110  برای چاپ از رزولوشن 180dpi بهره میبرد که برای این پرینتر بیش از آنی است که انتظار خواهید داشت.

این رزولوشن با سرعت چاپ 20 میلیمتر در ثانیه همراه بوده که این ویژگی آن را به یک محصول بی نظیر برای کسب و کارهای کوچک تبدیل کرده است.

از دیگر قابلیت های مرتبط با تنظیمات تایپ و ورود اطلاعات در پرینتر لیبل زن فوق درواقع تعداد خطوط قابل چاپ آن تا حداکثر 2 خط، استایل چاپ بصورت (Normal, Bold, Outline, Shadow, Italic, Italic Bold, Italic Outline, Italic Shadow, Vertical) و همچنین پشتیبانی از زبان های فارسی، عربی و انگلیسی خواهد بود. 

لیبل پرینتر برادر PT-H110  با قابلیت Auto Power Off این امکان را به شما میدهد که در مواقعی که از دستگاه استفاده نمیشود به صورت اتوماتیک خاموش شود و نیازمند راه اندازی مجدد خواهد بود.

ناگفته نماند که حداقل طول چاپ در پرینتر مورد نظرمان تا 30 میلی متر و حداکثر طول آن به میزان 300 میلی متر محاسبه شده که این فرآیند با نوارهای در اندازه های مختلف 6 و 9 و 12 میلی متری تکمیل می شود.

اگر به دنبال پرینتر لیبل زن دستی هستید که در کنار کیفیت، قیمت مقرون به صرفه ای نیز داشته باشد، مدل Brother PT-H110 گزینه ای مناسب برای شما خواهد بود.

برخی دیگر از ویژگی های لیبل زن دستی PT-H110

  • قابل حمل
  • مجهز به نرم‌ افزار داخلی
  • دارای نمایشگر گرافیکی آسان برای پیش نمایش عملیات چاپ
  • مورد استفاده در مصارف اداری و خانگی
  • دارای 253 نماد و 3 فونت برای طراحی لیبل‌ ها

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر جهت خرید، همکاران ما در دنیای کارتریج  شما را راهنمایی خواهند کرد. از طریق چت آنلاین یا شماره های درج شده در بخش تماس با ما میتواند با ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
0.40 کیلوگرم
کیفیت چاپ DPI
180dpi
سرعت چاپ
20 میلی متر بر ثانیه
ابعاد
111x204x58 میلی متر
برند تولید کننده
brother
شبکه بی سیم WIFI
ندارد
منبع تغذیه
6 باتری از نوع AAA
نظرات
بدون نظر
شاید علاقه مند باشید

لیبل پرینتر برادر BROTHER...

31,600,000 ریال

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام