×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد
منو
تگ‌های محبوب

بارکدخوان بی سیم هانیول 1202g

  • برند: Honeywell
  • تکنولوژی اسکن : لیزری
  • نوع اسکن :  تک بعدی  (1D)
  • اتصال بی سیم 
  • درگاه اتصال : USB ، RS-232
ادامه مطلبنمایش کمتر
تماس : 02188944922
:: گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا ::
اضافه به مقایسه0
اضافه به علاقه‌مندی
توضیحات

بارکدخوان بی سیم HONEYWELL 1202g

بارکدخوان بی سیم 1202g ساخت شرکت «Honeywell» از ارتباط بی‌سیم بلوتوث بهره برده و باتری‌هایی را به کار گرفته است که در محل به‌سادگی و بدون نیاز به دانش خاصی قابل‌تعویض هستند.

بارکدخوان بی سیم 1202g همان عملکردی را در اسکن بارکد ارائه‌ می‌دهد که کاربران از خانواده‌ی بارکدخوان‌های معروف Honeywell انتظار دارند.

بارکدخوان بی سیم 1202g از ارتباط رادیویی بلوتوث نسخه‌ی Class 2, v2.1 radio بهره می‌برد و حرکت آزادانه را تا 10 متر از پایه فراهم می‌کند؛ همچنین در صورت نبود مانع بین پایه و بارکدخوان، ارتباط رادیویی تا 30 متر هم ممکن است.

ارتباط بی‌سیم و وجودنداشتن هرگونه کابل و سیم، امنیت کاربر را افزایش داده و راحتی استفاده از دستگاه را برای وی فراهم می‌کند.

در صورتی که بارکدخوان گم شود، با قابلیت «Paging» به‌راحتی می‌توانید با به صدا درآوردن صدای بارکدخوان آن را پیدا کنید. باتری‌های به‌کاررفته در این بارکدخوان به‌راحتی بدون هیچ ابزار خاصی قابل‌تعویض هستند.

باتری‌های لیتیوم-یونی که در این محصول تعبیه ‌شده‌اند، با هر بار شارژ بیش از 12 ساعت کار و 45000 اسکن را پشتیبانی می‌کنند؛ همچنین به‌سرعت شارژ می‌شوند.

با استفاده از پلتفرم بارکدخوان بی سیم 1202g ، این مدل (1202g) برای اسکن بارکدهای خطی شامل بارکدهای بدکیفیت و آسیب‌دیده بهینه‌ شده است.

بارکدخوان بی سیم 1202g به سازمان‌ها، شرکت‌ها، ارگان‌ها و فروشگاه‌ها این امکان را می‌دهد تا ورود داده به‌صورت دستی را به حداقل رسانده و درنتیجه تولید و کارایی را افزایش و اشتباهات را کاهش دهند.

این بارکدخوان «Plug & Play» از طراحی چنداتصالی و چنددرگاهی بهره‌مند شده است و اتصال مورداستفاده را به‌صورت اتوماتیک تشخیص می‌دهد و خود را براساس آن تنظیم می‌کند؛ بنابراین پروسه‌ی نصب بسیار کوتاه و آسان می‌شود.

پایه‌ی دستگاه را می‌توانید روی میز قرار دهید یا روی دیوار نصب کنید.

بارکدخوان بی سیم هانیول 1202g

 در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر جهت خرید محصولات ، همکاران ما در دنیای کارتریج  شما را راهنمایی خواهند کرد. از طریق چت آنلاین یا شماره های درج شده در بخش تماس با ما میتواند با ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
مشکی
وزن
180 گرم اسکنر و 125 گرم شارژر (Base)
ابعاد
9.2 × 6.6 × 18 cm
برند تولید کننده
Honeywell
درجه نوری
0 تا 70,000 lux
فاصله اسکن
از 0 تا 367 میلیمتر
منبع تغذیه
5 ولت
ضربه پذیری از زمین
1.5 متر
درجه حفاظتی
IP42
اتصال بی سیم
تا 10 متر
نظرات
بدون نظر
شاید علاقه مند باشید

بارکدخوان بی سیم هانیول 1202g

تماس : 02188944922

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از فهرست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود یا ثبت نام