محصولات پرفروش

پرينتر ليزری کانن Canon LBP151dw
search
  • پرينتر ليزری کانن Canon LBP151dw
  • پرينتر ليزری کانن Canon LBP151dw
  • پرينتر ليزری کانن Canon LBP151dw

پرينتر ليزری کانن Canon LBP151dw

تماس بگیرید : 02188944922
rating خواندن نظر
میانگین امتیاز: 10/10 تعداد نظرات: 1
  • برند: Canon 
  • کاربری : تک کاره
  • تکنولوژی: لیزری
  • نوع چاپ : تک رنگ
  • سایز چاپ : A4
  • اسکنر : ندارد
  • کپی : دارد
  • فکس : دارد
  • چاپ دو رو : دارد
  • شبکه بی سیم wifi : دارد
  • کارتریج مصرفی : 737
  • نوع پورت ارتباط به کامپیوتر :پورت USB 2.0 - Ethernet
تعداد

پرینتر تک کاره کانن Canon LBP151dw 

پرينتر ليزری کانن Canon LBP151dw ساخت شرکت «کانن» (Canon) یکی از محصولات میان‌رده این شرکت درزمینه‌ی پرینترهای لیزری سیاه‌و‌سفید محسوب می‌شود که می‌تواند سرعتی برابر با 27 برگ در دقیقه را در چاپ ارائه دهد. همان‌گونه که مطلع هستید پرینترهای لیزری مخصوصاً مدل‌های سیاه‌و‌ سفید عمدتاً برای چاپ متن طراحی شده‌اند و سرعت‌ بالاتری را در این زمینه‌ نسبت به پرینترهای جوهرافشان دارا هستند.

ازاین‌رو اگر قصد دارید که پرینتری برای چاپ عکس خریداری نمایید بهتر است به سراغ مدل‌های دیگر بروید. این پرینتر دارای ویژگی‌های مناسبی است که ارزش آن را دوچندان کرده است. قابلیت چاپ 2 رو به‌صورت اتوماتیک اولین ویژگی مثبت این محصول به شمار می‌رود که به کاربر کمک می‌کند تا در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کند. قابلیت دیگر قابل‌ذکر در این محصول اتصال بی‌سیم آن است که درنتیجه‌ی آن کاربر می‌تواند به‌صورت بی‌سیم با تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها ارتباط برقرار کرده و اسناد آن‌ها را به چاپ برساند.

پرينتر ليزری کانن Canon LBP151dw در جایگاه پرینتری لیزری و سیاه‌و‌سفید با قیمتی مناسب، ابعاد کوچکی دارد و برای استفاده در محیط‌های خانگی یا اداری کوچک مناسب است. این پرینتر برای استفاده در شبکه و به اشتراک‌گذاری در میان چندین رایانه اتصالات شبکه‌ی باسیم و بی‌سیم را داراست اما برای استفاده‌های شخصی متصل به یک رایانه هم مناسب است.

در ازای مبلغی که برای خرید این دستگاه پرداخت می‌کنید سرعت مناسبی در چاپ تجربه خواهید کرد و کیفیت چاپ متن از میانگین مدل‌های مشابه در این کلاس از پرینترهای لیزری بالاتر است. این دستگاه توانسته است لقب بهترین دستگاه درزمینه‌ی پرینترهای لیزری سیاه‌و‌سفید را از سایت PCMAG به دست آورد.

پرينتر ليزری کانن Canon LBP151dw با ابعادی برابر با 245 × 365 × 390 میلی‌متر و وزن 8.6 کیلوگرم به‌راحتی می‌تواند توسط یک فرد بالغ حمل شود و به‌راحتی می‌تواند بر روی میز کاری شما قرار گیرد. همان‌گونه که از پرینترهای این رده انتظار می‌رود دستگاه فاقد صفحه‌نمایش است. . چندین دکمه در سمت چپ سینی کاغذ برای کنترل دستگاه تعبیه شده‌اند که همگی دارای آیکن مخصوص به خود هستند.

در میان آن‌ها، دکمه‌ی Power، دکمه‌ی WiFi برای نصب، که در صورت اتصال بی‌سیم روشن می‌شود، دکمه‌ی Cancel برای انصراف از عملیات در حال انجام، و در آخر دکمه‌ی نمایشگر کاغذ که در صورت اتمام کاغذ یا بد قرار گرفتن کاغذ چشمک می‌زند و با پر کردن کاغذ می‌توانید این دکمه را فشار دهید تا دستگاه عملکرد عادی خود را ادامه دهد.

مدیریت کاغذ در LBP151dw مشابه دیگر مدل‌های موجود در این کلاس از پرینترها مانند Samsung xPress M2825DW و Canon LBP6230dw دارای سینی ورودی کاغذ با ظرفیت 250 برگ و ورودی چندمنظوره‌ی دیگری با ظرفیت 1 برگ است.قابلیت چاپ دوروی اتوماتیک هم در این دستگاه تعبیه شده است که قادر است بر هر دو روی کاغذ چاپ کند. دستگاه به‌صورت پیش‌فرض بر روی چاپ دورو تنظیم شده است تا از این طریق در مصرف کاغذ و همچنین زمان صرفه‌جویی کند.

پرينتر ليزری کانن Canon LBP151dw درزمینه‌ی اتصالات قابلیت‌های شبکه Ethernet و اتصال WiFi را در استاندارد 802.11b/g/n در کنار اتصال USB ارائه می‌دهد. نرم‌‌افزار Canon Print Business و نرم‌افزارهای Mopria Print Service در کنار Google Cloud Print در این پرینتر پشتیبانی می‌شوند. برخلاف Samsung M2825DW، پرینتر LBP151dw فاقد اتصال بی‌سیم مستقیم WiFi-Direct است.

درنتیجه برای اتصال بی‌سیم به یک مودم یا روتر بی‌سیم خارجی نیاز دارید که تلفن‌ همراه هوشمند و LBP151dw هر دو به آن وصل شده و مودم وظیفه‌ای اتصال این دو دستگاه را به هم دارد. این بدین معناست که نمی‌توانید به‌صورت مستقیم پرینتر را به تلفن‌ همراه هوشمند، تبلت یا رایانه‌ی خود متصل کنید.

پرينتر ليزری کانن Canon LBP151dw

کارتریج های مصرفی پرينتر ليزری کانن Canon LBP151dw :

  1. کارتریج لیزر مشکی کانن canon 737

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر جهت خرید، همکاران ما در دنیای کارتریج  شما را راهنمایی خواهند کرد. از طریق چت آنلاین یا شماره های درج شده در بخش تماس با ما میتواند با ما در ارتباط باشید.

مرجع های ویژه

محتوای ویژگی ها

مشخصات فنی

ابعاد
245 × 365 × 390ميلي‌متر
سایز کاغذ
A4 , B5 , A5 , LGL , LTR , EXECUTIVE , STATEMENT , FOOLSCAP , 16K , OFFICIO , B-OFFICIO , M-OFFICIO , GLTR , GLGL , AFLS , Envelop: COM10 , Monarch , C5 , DL
سایز کاغذ :
A4
سرعت چاپ در دقیقه A4
27 برگ
ظرفیت سینی
250+1 برگ
مشخصات مواد مصرفی
CANON 737 LASER BLACK CANON
نوع کاغذ قابل استفاده
Plain paper , Recycled Paper , Heavy Paper , Label , Envelope , Transparecy
وزن
8.6 کيلوگرم
وزن کاغذ
60 تا 163 g/m²
محصول بی نظیر
rating 10
محصولاتی جدید و به روز از برترین فروشندگان باعث شده تا سایتتون یکی از سایت های مورد علاقه من باشد و ازتون سپاس گزارم
پاسخ: با کمال سپاس از شما دوست عزیز

8 محصول دیگر در همین شاخه همین شاخه: