محصولات پرفروش

کاغذ خوراکی 24 برگ A3-مخصوص چاپ کیک-kopy kake
search
  • کاغذ خوراکی 24 برگ A3-مخصوص چاپ کیک-kopy kake

کاغذ خوراکی 24 برگ A3-مخصوص چاپ کیک-kopy kake

تماس بگیرید : 02188944922
rating خواندن نظر
میانگین امتیاز: 10/10 تعداد نظرات: 1
  • برند : kopy kake
  • تعداد در بسته : 24 برگ
  • نوع کاغذ : خوراکی
  • نوع جوهر : خوراکی
  • سایز کاغذ : A3
تعداد

کاغذ خوراکی 24 برگ A3-kopy kake

کاغذ خوراکی 24 برگ A3 مخصوص چاپ کیک ,کاغَذ به ماده‌ای گفته می‌شود که از خمیر کتان یا پنبه و یا کنف ساخته شود و به کار نوشتن آید و در اصطلاح علمی عبارت است از تراکم الیاف سلولوزی که به طور نامنظم داخل یکدیگر شده و درنتیجه یک مادهٔ فشرده را می‌دهد که در ابعاد و اوزان مختلف بدست می‌آید.

کاغذ از زمان اختراع آن تا به امروز قابل اعتمادترین وسیله انتقال اندیشه بشر بوده است و نقش مهمی در جمع‌آوری و ذخیره اطلاعات و دانش بشر که نتیجه‌ای از تجربیات و تفکرات اوست دارد و از این رو با پیدایش مرکب و صنعت چاپ و مواد رنگ دار این اندیشه بشری با ابزار نوین درآمیخت و به صورت یک پدیدهٔ مهم، امروزه با آن برخورد می‌گردد.

مصرف کاغذ با اختراع آن همراه بوده است که گفته می‌شود مصریان پیشقدم در این اختراع بوده‌اند و از بسیاری جهات نشانگر سطح رشد علمی و فرهنگی جامعه می‌باشد.

چاپ جوهر خوراکی فرآیند ایجاد تصاویر پیش چاپ شده با رنگ غذای خوراکی به انواع محصولات قنادی مانند کوکی ها، کیک ها یا شیرینی ها می باشد.

طرح های ساخته شده با جوهر خوراکی می توانند قبل از چاپ یا چاپ شده با چاپگر خوراکی، یک دستگاه خاص که یک تصویر را بر روی یک کاغذ نازک خوراکی انتقال می دهد.

کاغذ خوراکی از نشاسته و قندها ساخته شده و با رنگهای غذایی خوراکی چاپ شده است.

برخی از جوهر های خوراکی و مواد کاغذی توسط اداره غذا و داروی مورد تایید قرار گرفته و معمولا به عنوان گواهینامه ایمن شناخته می شوند.

کاغذ کیک یا همان خوراکی نوعی از کاغذ است که  عکس ها که قرار است روی کیک قرار گیرد با جوهر خوراکی به راحتی روی این نوع کاغذ چاپ می شود ، لازم به ذکر است که این نوع کاغذ قابل خوردن است. این نوع کاغذ بیشتر در قنادی ها و شیرینی پزی ها استفاده می شود.

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر جهت خرید، همکاران ما در دنیای کارتریج  شما را راهنمایی خواهند کرد. از طریق چت آنلاین یا شماره های درج شده در بخش تماس با ما میتواند با ما در ارتباط باشید.

مرجع های ویژه

محتوای ویژگی ها

مشخصات فنی

تعداد در بسته
24
تعداد رنگ/ نوع جوهر
جوهر خوراکی
سایز کاغذ
A3
نوع کاغذ قابل استفاده
خوراکی
خدمات عالی
rating 10
یکی از با کیفیت ترین سایت هایی بود که در ایران دیدم و بسیار از خدمات شما خرسندم و از این بابت از شما تشکر می کنم
پاسخ: با کمال سپاس از شما دوست عزیز

8 محصول دیگر در همین شاخه همین شاخه: