محصولات پرفروش

محصولات جانبی كاغذ دو رو فتو گلاسه براق 150 گرم 100 برگي -WWM-A3
search
  • محصولات جانبی كاغذ دو رو فتو گلاسه براق 150 گرم 100 برگي -WWM-A3

كاغذ دو رو فتو گلاسه براق 150 گرم 100 برگي -WWM-A3

تماس بگیرید : 02188944922
rating خواندن نظر
میانگین امتیاز: 10/10 تعداد نظرات: 1
  • تلفن تماس 88944922-021

کاغذ براق، "خطوط" را نمایش نمی دهد، به گونه ای که خطوط کوچک به پشت کاغذ می نشیند.انواع متنوعی از کاغذ براق وجود دارد، اما اساسا همه اینها به دو دسته تقسیم می شود: عکس براق (شبیه به صورت آینه) و نرم براق (جلد مجله صفحه).

تولید کننده: WWM
کد محصول: دورو فتو گلاسه براق-150

تعداد

فروش کاغذ دو رو  فتو گلاسه براق  150 گرم 100 برگي -WWM-A3 قابل استفاده در انواع پرینتر های لیزری و جوهر افشان ، مناسب برای اداره جات و عکاسی ين كاغذ با دارا بودن كتينگ با  بهترين كيفيت در هر دو سطح قابليت چاپ دو رو با بهترين كيفيت ممكن و بدون تغيير شكل ظاهري كاغذ حتي به صورت تن پلات را فراهم آورد ههمچنين نسبت به رطوبت محيط و دست مرطوب حداكثر مقاومت را دارا ميباشداین نوع کاغذ ها در سایز ها و خصوصیات خاص خودشان به تولید می رسند که برحسب کاربرد و سلیقه افراد مورد استفاده قرار می گیرند

دو طرفه یا دو رو بدین معناست که شما می توانید کیفیت عکس را در هر دو طرف کاغذ چاپ کنید.  جلو و پشت کاغذ پوشش داده شده  تا هر دو کیفیت خروجی برابر برای عکس ها را ارائه دهند.

این نوع از کاغذ مناسب برای تقویم براق، آلبوم عکس، بروشور و برنامه های کاربردی دیگر که در آن چاپ براق با کیفیت بالا مورد نیاز است استفاده می شود.

کاغذ براق، "خطوط" را نمایش نمی دهد، به گونه ای که خطوط کوچک به پشت کاغذ می نشیند.انواع متنوعی از کاغذ براق وجود دارد، اما اساسا همه اینها به دو دسته تقسیم می شود: عکس براق (شبیه به صورت آینه) و نرم براق (جلد مجله صفحه). ملاحظات دیگر برای انتخاب کاغذ براق به اندازه در دسترس بودن اندازه کاغذ، سازگاری با چاپگر شما و اولویت است. عکس براق، کاغذ براق برای چاپ عکاسی، حداکثر ظاهر براق و بالاترین میزان وضوح تصاویر چاپ شده را فراهم می کند.

مرجع های ویژه

محتوای ویژگی ها

مشخصات فنی

روشنی و ماتی کاغذ
100
سایز کاغذ
A3
نوع کاغذ قابل استفاده
دورو فتو گلاسه براق
گراماژ
150
خدمات عالی
rating 10
یکی از با کیفیت ترین سایت هایی بود که در ایران دیدم و بسیار از خدمات شما خرسندم و از این بابت از شما تشکر می کنم
پاسخ: با کمال سپاس از شما دوست عزیز

8 محصول دیگر در همین شاخه همین شاخه: