ارسال شده در:"1400"

 
Sort by:
  • پرینتر جیبی کانن IVY MINI
    پرینتر جیبی کانن IVY MINI
    924 بازدید

    پرینتر جیبی کانن IVY همان گونه که از نام آن پیداست، قابلیت حمل بسیار ساده ای دارد. این پرینتر برای اسمارت فون های بازار موبایل قابل استفاده است. امروزه  بیشتر جامعه ما از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. همه ما با این گوشی ها عکس میگیریم و خیلی وقت ها دوست داریم که این عکس ها را چاپ هم کنیم. پرینتر جیبی کانن IVY می تواند به راحتی در کمتر از چند ثانیه عکس ها را ظاهر و چاپ نماید.

    ادامه مطلب
  • آموزش حل مشکل پاور پرینتر M125
    آموزش حل مشکل پاور پرینتر M125
    306 بازدید

    با توجه به این که پاور یا منبع تغذیه مسئول تامین انرژی قطعات است، خرابی آن مشکلات بسیاری را در چاپگر ایجاد می کند. اما پرینترهای HP LaserJet Pro M125 چند مشکل مشترک دارند که همگی ناشی از خرابی یا ایراد پاور هستند.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر Hp M28
    بررسی پرینتر Hp M28
    368 بازدید

    اگر دنبال یک پرینتر کوچک، سبک و در عین حال کاربردی برای منزل یا دفتر کارتان هستید، بدون شکل پرینتر اچ پی LaserJet Pro MFP M28 شما را راضی خواهد کرد.

    ادامه مطلب
  • هیت بد پرینتر سه بعدی
    هیت بد پرینتر سه بعدی
    219 بازدید

    هیت بد پرینتر سه بعدی صفحه ‌ای کاربردی و مهم با ضخامت کم است. هیت بد پرینترهای سه بعدی به عنوان محل استقرار محصول نهایی فرآیند سه بعدی سازی معرفی می شود. به عبارتی این هیت بد است که از چسبیدن لایه اول چاپ به صفحه ممانعت به عمل می ‌آورد. در نتیجه حذف این قطعه از پرینتر سه بعدی به طور کامل نحوه ی استفاده از چاپگر را از بین می برد.

    ادامه مطلب
  • آموزش راه اندازی پرینتر اچ پی با HP Smart
    آموزش راه اندازی پرینتر اچ پی با HP Smart
    911 بازدید

    شما می توانید برای انجام کارهایی مانند چاپ، کپی، اسکن، عیب یابی مشکلات و تنظیم پرینتر در یک شبکه بی سیم، از برنامه HP Smart که در رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه موجود است استفاده کنید.

    ادامه مطلب
  • بهبود کیفیت اسکن در پرینترهای اچ پی
    بهبود کیفیت اسکن در پرینترهای اچ پی
    611 بازدید

    در بعضی موارد هنگام اسکن یک فایل، خروجی چاپ شده دارای خطوط عمودی، رنگ های نادرست، نوارهای رنگی و یا وضوح ضعیف می باشد. حال ما به بررسی دلیل به وجود آمدن این مشکل و حل آن میپردازیم.

    ادامه مطلب
Showing 1 to 6 of 31 (6 Pages)