Sort by:
  • انواع کارت شناسایی PVC را بشناسیم
    انواع کارت شناسایی PVC را بشناسیم
    510 بازدید

    کارت PVC از لایه های پلاستیکی تشکیل شده است که در اثر فشار و گرما به یکدیگر چسبیده اند. کارتهای PVC بخش گسترده ای از زندگی مارا تشکیل میدهند این کارتها در موارد زیر استفاده میشوند: 1- عابربانک 2- پرسنلی 3- بنزین  4- دانشجویی و دانش اموزی  5-پارکینگ  6- هدی  7- عضویت  8-تخفیف  9- گارانتی

    ادامه مطلب
  • ریست پرینتر چیست؟
    ریست پرینتر چیست؟
    421 بازدید

    احتمالا تاحالا براتون پیش اومده که با پیغام very low toner همراه با روشن شدن چراغ نارنجی رنگ رو پرینتر رو به رو شوید. به نظرتون علت این پیغام چیه؟

    ادامه مطلب
  • آموزش گزارش گیری از پرینتر HP 107a
    آموزش گزارش گیری از پرینتر HP 107a
    481 بازدید

    برای خرید نرم افزار ریست پرینتر باید از پرینتر ریپورت بگیرید تا مشخصات آن معلوم شود. توجه کنید که نرم افزار ریست HP 107a با مدل HP 107W متفاوت می باشد.  

    ادامه مطلب
  • 5 نکته برای چاپ بهتر عکس
    5 نکته برای چاپ بهتر عکس
    385 بازدید

    اگر در مراحل چاپ مراقب نباشیم ، تمام تلاش ما برای هیچ کاری نیست. این بدان معناست که ما باید در هنر چاپ عکس تسلط داشته باشیم. من پنج نکته برای کمک به شما در دستیابی به نتایج بهتر از چاپگر عکس جوهر افشان دارم.

    ادامه مطلب
  • کارتریج خراب را چگونه تشخیص دهیم؟
    کارتریج خراب را چگونه تشخیص دهیم؟
    410 بازدید

    کارتریج های خراب در پرینتر یا چاپگر می توانند بر کیفیت چاپ یا چاپگر شما اثر سو بگذارند. خوشبختانه تشخیص کارتریج آسیب دیده آسان است. ما چند دستورالعمل برای بررسی کارایی کارتریج های چاپگر شما ارائه داده ایم.

    ادامه مطلب
  • تنظیم مجدد چیپست کارتریج Canon
    تنظیم مجدد چیپست کارتریج Canon
    578 بازدید

    پرینتر جوهر افشان Canon شامل تراشه ای است که میزان استفاده از جوهر را ثبت می کند اما قادر به تشخیص سطح چاپ نیست. همراه با پر کردن دوره ای کارتریج های جوهر و استفاده از سیستم جوهر مداوم ، تراشه کارتریج یا شمارنده جوهر چاپگر نیز به تنظیم مجدد نیاز دارد. آنها می توانند به صورت دستی بازنشانی شوند.

    ادامه مطلب
Showing 13 to 18 of 2134 (356 Pages)