Sort by:
  • آموزش حل مشکل پاور پرینتر M125
    آموزش حل مشکل پاور پرینتر M125
    308 بازدید

    با توجه به این که پاور یا منبع تغذیه مسئول تامین انرژی قطعات است، خرابی آن مشکلات بسیاری را در چاپگر ایجاد می کند. اما پرینترهای HP LaserJet Pro M125 چند مشکل مشترک دارند که همگی ناشی از خرابی یا ایراد پاور هستند.

    ادامه مطلب
  • بررسی پرینتر Hp M28
    بررسی پرینتر Hp M28
    369 بازدید

    اگر دنبال یک پرینتر کوچک، سبک و در عین حال کاربردی برای منزل یا دفتر کارتان هستید، بدون شکل پرینتر اچ پی LaserJet Pro MFP M28 شما را راضی خواهد کرد.

    ادامه مطلب
  • هیت بد پرینتر سه بعدی
    هیت بد پرینتر سه بعدی
    222 بازدید

    هیت بد پرینتر سه بعدی صفحه ‌ای کاربردی و مهم با ضخامت کم است. هیت بد پرینترهای سه بعدی به عنوان محل استقرار محصول نهایی فرآیند سه بعدی سازی معرفی می شود. به عبارتی این هیت بد است که از چسبیدن لایه اول چاپ به صفحه ممانعت به عمل می ‌آورد. در نتیجه حذف این قطعه از پرینتر سه بعدی به طور کامل نحوه ی استفاده از چاپگر را از بین می برد.

    ادامه مطلب
  • آموزش راه اندازی پرینتر اچ پی با HP Smart
    آموزش راه اندازی پرینتر اچ پی با HP Smart
    916 بازدید

    شما می توانید برای انجام کارهایی مانند چاپ، کپی، اسکن، عیب یابی مشکلات و تنظیم پرینتر در یک شبکه بی سیم، از برنامه HP Smart که در رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه موجود است استفاده کنید.

    ادامه مطلب
  • بهبود کیفیت اسکن در پرینترهای اچ پی
    بهبود کیفیت اسکن در پرینترهای اچ پی
    615 بازدید

    در بعضی موارد هنگام اسکن یک فایل، خروجی چاپ شده دارای خطوط عمودی، رنگ های نادرست، نوارهای رنگی و یا وضوح ضعیف می باشد. حال ما به بررسی دلیل به وجود آمدن این مشکل و حل آن میپردازیم.

    ادامه مطلب
  • پرینتر سه بعدی چیست و چگونه کار میکند؟
    پرینتر سه بعدی چیست و چگونه کار میکند؟
    1161 بازدید

    اما در واقع پرینتر سه بعدی چیست؟ فرآیند ساخت فیزیکی یک شی سه بعدی، از روی یک فایل دیجیتال توسط دستگاهی که با استفاده از یک متریال لایه هایی را در مختصاب سه بعدی با دقت کنارهم قرار میدهد تا سخت یک شی تکمیل شود.

    ادامه مطلب
Showing 7 to 12 of 2134 (356 Pages)